loading...
جوان دانلود
Admin بازدید : 42 سه شنبه 22 شهریور 1390 نظرات (0)
اس ام اس های عاشقانه سری 110 ام

مجموعه بسیار جذاب و جدید اس ام اس های عاشقانه که بصورت فارسی می باشند در قالب سری 110 از آرشیواس ام اس های عاشقانه سایت یک موبایل در ادامه مطلب قابل مشاهده می باشد.

EXLoxBlog.comEX

تا جان به تنم باشد ، یادت به سرم باشد / تا سر ندهم بر باد ، هرگز نروی از یاد .

www.yekmobile.com

این شعر آبی می نشیند روی کاشی / وقتی که معشوق غزل هایم تو باشی / برگرد شاید شعر آرامش بگیرد / چیزی نمانده واژه را از هم بپاشی .

www.yekmobile.com

تویی که مرا در حال سقوط می بینی ، آیا تا به حال اندیشیده ای که شاید تو وارونه ایستاده ای ؟

www.yekmobile.com

من به یادت هستم چه به هنگام دعا ! چه به هنگام نشستن به لب پنجره ی خاطره ها !

www.yekmobile.com

تو از هر نزدیکی به من نزدیکتری ، دوری و فاصله فقط برای کسانی معنی داره که دلهاشون از همدیگه دوره !

www.yekmobile.com

شکسپیر میگوید هرازگاهی برای آنکه دوستش میداری نشانه ای بفرست تا به یادش آوری که هنوز برایت عزیز است و این آن نشانه است .

www.yekmobile.com

آمدم امشب به میخانه تمنایت کنم / می نمیخواهم بیا ساقی تماشایت کنم / بیقرارم ساقی از میخانه بیرونم مکن / کرده ام می را بهانه تا تماشایت کنم .

www.yekmobile.com

دیروزمان که گم شد ، فردایمان هم که پیدا نیست ، پس امروز پیداها را گم نکنیم .

www.yekmobile.com

من به یاد دل و دل یاد تو را میگیرد / دل اگر یاد عزیزش نکند میمیرد .

www.yekmobile.com

تنها تفاوت ما این است : تو به خاطر نمی آوری ، من از خاطر نمیبرم !

www.yekmobile.com

این بار تو بگو دوستت دارم ، نترس ، من آسمان را گرفته ام که به زمین نیاید .

www.yekmobile.com

وسعت دوست داشتن همیشه گفتنی نیست ، به وسعت تمام ناگفته هایم دوستت دارم .

www.yekmobile.com

تو مپندار که خاموشی من ذکر فراموشی توست / بلکه هر لحظه دلم مست تماشایی توست .

www.yekmobile.com

قشنگترین حس وقتیه که بدونی هرگز فراموش نمیشی ! این حس تقدیم به وجود نازت .

www.yekmobile.com

اگه مجبور باشم انتخاب کنم بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن ، از آخرین نفس استفاده می کنم تا بهت بگم : دوستت دارم .

www.yekmobile.com

شب نگاهم که می کنی انگار / توی چشمم چراغ می افتد / آخرش من برات می میرم / صبر کن اتفاق می افتد .

www.yekmobile.com

می روی آن دل مسکین مرا برگردان / شب بارانیه غمگین مرا برگردان / هرچه بردید ز جان و دل من حرفی نیست / لااقل آن من پیشین مرا برگردان .

www.yekmobile.com

گرچه جانم رود از دست در این کنج قفس / یادت از دل نرود تا که مرا هست نفس .

www.yekmobile.com

درسته که جداییم ، نگو که بی وفاییم / ما اهل هر کجاییم ، فقط یاد شماییم .

www.yekmobile.com

گاهی اوقات همینی که هستی را دوست دارم وگرنه بهتر از این را همه دوست دارند .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1765
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 240
  • بازدید ماه : 776
  • بازدید سال : 17,457
  • بازدید کلی : 118,992