loading...
جوان دانلود
Admin بازدید : 44 پنجشنبه 14 مهر 1390 نظرات (0)

Driver San Francisco wallpapers دانلود رایگان بازی Driver San Francisco برای کامپیوتر

داستان بازی از جایی ادامه می یابد که Tanner به خاطر تیر خوردن در کما است. وظیفه شما در این بازی نجات دادن Tanner می باشد به این صورت که با انجام ماموریت های مهم باید این کار را انجام دهید.
نسخه ی پنجم درایور بازگشتی به روزهای ساده و بی آلایش این سری دارد. البته همانطور که گفته شد شخصیت اصلی داستان در کما به سر می برد. این در حالی است که تمامی اتفاقاتی که در طول بازی روی می دهد نشئت گرفته از ذهن وی هستند. با توجه به این موضوع شما بطور ذهنی بارها می توانید به سایر شخصیتها سوییچ کرده و داستان را از طریق آنها دنبال کنید. داستان بازی از نقطه ای شروع می شود که نسخه ی سوم بازی در آن ماهها پرورنده ی آن بسته شد.

در این نسخه شهر سانفرانسیسکو به عنوان شهر اصلی بازی در نظر گرفته شده است. در این سری بازی سعی شده است که گیمر بتواند به سادگی واقعیت های های بازی را تجربه نماید. درایور جدید امکان حرکت سریع از میان خیابانها را و عکس العملهای بموقع را می دهد طوری که در بعضی از ماموریت ها مجبور هستید تا با سرعت از میان ایستگاههای اتوبوس عبور کرده و ناگزیر نیز با آنها و برخورد و تصادف داشته باشید. مناطق نام آشنای کالیفورنیای قدیم نیز بخوبی بر جای مانده اند. البته همچنان بافت قدیمی شهر حفظ شده است. شهر ممکن است با واقعیت کنونی متفاوت بوده و یکسان نباشد اما اتومبیلها منطبق با واقعیت هستند. در این نسخه امکان انتخاب صد اتومبیل سواری واقعی به بازیکن داده شده است که اتومبیل مشهور و خاطره انگیز Dodge Challenger نیز یکی از آنها است.البته در اوایل بازی حتما متعجب خواهید شد که چگونه می توان به سایر اتومبیلهای سواری تغییر وضعیت داد و از آنها استفاده کرد. یکی از نیروهای درونی Tanner در وضعیت کما عملیات “شیفت کردن” است بدین معنی که بازیکن اجازه دارد تا بسرعت بین انواع مختلفی از وسایل نقلیه جابجا شود. طی نمایش و برداشتهای مختلف از بازی به نظر می رسد که Tanner بارها و بارها مجبور باشد از سرعت رانندگی خود کم کرده و از خیابانهای اصلی به فرعی و بالعکس تغییر جهت دهد یا به عبارتی می توان گفت که تعقیب و گریزهای بسیاری در طول بازی رخ دهد. اما تنها این در شرایط اضطراری است که چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد، در غیر اینصورت بجای عکس العمل سریع و ترمزهای ناگهانی پی در پی وی ترجیح می دهد تا یک رانندگی آسان و ایمن را در پیش گرفته و تمرکز و هوشیاری خود را بر روی آن جمع کند.

EXLoxBlog.comEX

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:


OS: Windows XP SP3 (32/64 bit), Windows Vista (32/64 bit), Windows 7 (32/64 bit)
Processor: Intel Pentium D 3.0 Ghz or AMD Athlon64 X2 4400+ 2.2Ghz
Memory: 1GB Windows XP / 2GB Windows Vista – Windows 7
Graphics: 256 MB DirectX–compliant, Shader 4.0–enabled video card
Hard Drive: 10GB

screenshoticon دانلود رایگان بازی Driver San Francisco برای کامپیوتراسکرین شات شماره ۱ از محیط بازی

screenshoticon دانلود رایگان بازی Driver San Francisco برای کامپیوتراسکرین شات شماره ۲ از محیط بازی

screenshoticon دانلود رایگان بازی Driver San Francisco برای کامپیوتراسکرین شات شماره ۳ از محیط بازی

screenshoticon دانلود رایگان بازی Driver San Francisco برای کامپیوتراسکرین شات شماره ۴ از محیط بازی

info دانلود رایگان بازی Driver San Francisco برای کامپیوتر مشکلاتی که ممکن است رخ بدهد:

۱)اگر در هنگام اجرای بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه برنامه DirectX را نصب کرده و سیستم را یک بار ریستارت کنید و بعد از آن بازی را اجرا کنید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید.توجه داشته باشید که این برنامه یعنی DirectX ممکن است که در پوشه دانلود شده توسط شما ،نیز وجود داشته باشد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت های دانلود شده ،آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید چراکه اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.


caution دانلود رایگان بازی Driver San Francisco برای کامپیوتر توجه: لینک های دانلود مستقیم تا ۳۰ روز دیگر یعنی ۳۱ مهر ۹۰ فعال خواهد بود و بعد از آن لینک های مستقیم غیر فعال خواهند شد.

info دانلود رایگان بازی Driver San Francisco برای کامپیوترروش اجرای بازی: پس از این که بازی را دانلود کردید،ابتدا آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید سپس فایل ها را اکسترکت کنید.حال به فولدر UPDATE موجود در پوشه اکسترکت شده بروید و فایل مربوطه در این فولدر را نصب نمایید.

info دانلود رایگان بازی Driver San Francisco برای کامپیوتر روش کرک کردن بازی: پس از اتمام نصب، به فولدر SKIDROW رفته و تمامی فایل های موجود در این پوشه را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. حال به آدرس زیر بروید:

C:UsersUSERNAMEAppDataLocalUbisoft Game Launcher

دقت کنید که USERNAME همان نام کاربری ویندوز شما می باشد ، حال در این فولدر ، فایل settings.yml را پاک کرده سپس به اجرای بازی بپردازید.

size دانلود رایگان بازی Driver San Francisco برای کامپیوترحجم: ۳٫۱۳ گیگابایت

download1 دانلود رایگان بازی Driver San Francisco برای کامپیوتردانلود پارت ۱ با لینک مستقیم | کمکی

download1 دانلود رایگان بازی Driver San Francisco برای کامپیوتردانلود پارت ۲ با لینک مستقیم | کمکی

download1 دانلود رایگان بازی Driver San Francisco برای کامپیوتردانلود پارت ۳ با لینک مستقیم | کمکی

download1 دانلود رایگان بازی Driver San Francisco برای کامپیوتردانلود پارت ۴ با لینک مستقیم | کمکی

key دانلود رایگان بازی Driver San Francisco برای کامپیوتر پسورد فایل : www.goldownload.com

source دانلود رایگان بازی Driver San Francisco برای کامپیوترمنبع:سایت گل دانلود

توجه

: اگر لینک دانلود این فایل

خراب

می باشد، لطفا از طریق نظرات همین پست ما را مطلع سازید تا نسبت به تعمیر آن سریعا اقدام کنیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1765
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 1,398
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,558
  • بازدید ماه : 2,094
  • بازدید سال : 18,775
  • بازدید کلی : 120,310