loading...
جوان دانلود
Admin بازدید : 68 پنجشنبه 11 دی 1348 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که در حال حاضر ما و بسیاری از کاربران دارند بلک لیست شدن کلیدهای کسپرسکی(Kaspersky) است که کلیدهایی که همزمان توسط چند نفر استفاده می شود به سرعت شناسایی و در لیست سیاه قرار میگیرد.پیدا کردن کلید معتبر هم مشکل بزرگی است.

EXLoxBlog.comEX

راه حل جدیدی که اکنون وجود دارد دریافت فایلهای آپدیت کسپرسکی توسط برنامه ای دیگر و سپس آپدیت برنامه به صورت آفلاین است.این کار چند حسن دارد :

1-امکان دریافت فایلها برای یکبار و سپس آپدیت سیستمها متعدد توسط آن وجود دارد.

2-نیازی به پیدا کردن کلیدهای ولید برای هر بار آپدیت نیست.

3-در هر بار دریافت فایلهای آپدیت تنها فایلهای جدید آپدیت می شوند و نیازی نیست تا تمام فایلها از ابتدا گرفته شوند.

برای انجام این کار فایل راهنما وفایلهای دریافت آپدیت آفلاین را دریافت نمایید و دقیقا طبق راهنما عمل نمایید.

اگر مشکلی بود درنظرات اعلام کنید.

قيمت: رايگان
دانلود رايگان آپديت آفلاين با لينك مستقيم - 1.8 مگابايت
پسورد فايل زيپ : gerdoo.net

Admin بازدید : 75 سه شنبه 07 تیر 1390 نظرات (0)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.

هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا May 2011 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Student Edition می باشد که علاوه بر نسخه کامل ویندوز ، شامل نرم افزارهای پیش زمینه ای می باشد که برای دانشجویان و دانش آموزان کاربرد بسیاری دارد. در ادامه مطلب می توانید توضیحاتی را مربوط به این نسخه جدید و تفاوتی که با نسخه های قبلی دارد مشاهده نمایید. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

EXLoxBlog.comEX

مجموعه نرم افزارهایی که به طور خودکار همراه با نصب ویندوز ، نصب خواهند شد:

Microsoft Net Framework All in One (AIO) 2.0 – 4.0
Internet Explorer 8
Windows Media Player 11
DirectX 9 Runtimes 9.29.1974 April 2011
DirectX Managed Code 1.1.0
Flash 10.3.181.14 ActiveX & Plugin
Shockwave 11.5.9.620
Java 6 Update 25
WinRar 4.0 Regged
LClock 1.62b
YumeYao Runtimes 2.0.5
Microsoft Visual C++ 2005 Runtimes
Microsoft Visual C++ 2008 Runtimes
Microsoft Visual C++ 2010 Runtimes
MSN Live Messenger 9.0.14.0.8117.416 web-setup on Desktop
DriverPacks BASE 10.06
DriverPack Mass Storage 11.04 for Windows 2000/XP/2003 (x86) txt mode (SATA + RAID)

آپدیت ها و Hotfix هایی که در این نسخه صورت گرفته:

SFC (Windows File Protection) Disabled
Numlock OFF Default
Classic Control Panel Enabled
Updated Windows Hotfixes till May 11th 2011
Updated Java 6 Update 25
Updated Flash 10.3.181.14 ActiveX & Plugin
Updated MassStorage 11.04

source سیستم عامل Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition May 2011 توضیحات نصب: پس از دانلود فایل ها ، ابتدا اطمینان داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. سپس به اکسترکت فایل های دانلودی بپردازید. با یک فایل ISO مواجه می شوید. این فایل را بوسیله نرم افزارهایی همچون Nero , Alcohol 120% , Clone DVD , … و یا خود ویندوز ، رایت نمایید. سپس سیستم را ریستارت کرده و تنظیم کنید تا از روی سی دی بوت شود.حال به نصب ویندوز بپردازید.دقت داشته باشید که هنگام رایت فایل ISO ، آن را به صورت Data Disc رایت نکنید. حتما این فایل را به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید تا برای بوت شدن ویندوز به مشکل برخورد نکنید. همچنین سریال نامبر برای نصب ویندوز ، در داخل سی دی موجود می باشد که در یک فایل Notepad موجود می باشد که می توانید از آن استفاده نمایید.

caution سیستم عامل Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition May 2011 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

قيمت: رايگان
دانلود رايگان با لينك مستقيم - 684.48مگابايت
پسورد فايل زيپ :
softwarespack.loxblog.com

Admin بازدید : 59 سه شنبه 07 تیر 1390 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی سرویس پک ۱ ویندوز محبوب و دوست داشتنی ۷ منتشر شد ! چندی پیش نسخه جداگانه آپدیت سرویس پک ۱ که نهایی نیز بود ، در وبسایت دانلودها برای شما کاربران محترم قرار گرفت و هم اکنون نسخه ی نهایی ویندوز که همراه با نصب خود ویندوز می باشد برای شما آماده شده است. از ویژگی های این نسخه می توان به All In One بودن آن اشاره کرد که به معنای آن می باشد که تمامی نسخه های Starter , Home Premium , Ultimate , Enterprise , Professional , Starter را در نسخه ۳۲ بیتی برای نصب کامل را برای شما به همراه دارد. همچنین اگر شما نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۷ را می خواهید که نصب کنید ، دقت داشته باشید که این مجموعه تنها برای آپدیت نسخه ۶۴ بیت می باشد که توضیحات کامل این موضوع در ادامه مطلب برای شما موجود است. همچنین ویژگی منحصر به فرد این نسخه با نسخه های قبلی ، کپی اصلی از دیسک اوریجینال ویندوز ۷ سرویس پک ۱ بوده که هیچ دستکاری در فایل های ویندوز نشده و ۱۰۰% اوریجینال می باشد. به عبارتی دیگر ، نسخه قرار گرفته در سایت ، همراه داشتن نسخه های Retail و OEM ویندوز بوده .به همین دلیل باید پس از نصب ، اگر خواستار نسخه کرک شده باشید ، ۲ کرک برای شما قرار داده شده که با استفاده از آن ها می توانید ویندوز خود را برای همیشه فعال سازی کنید و از آپدیت و نسخه کامل آن استفاده کنید. توضیحات کامل نصب و نکات اضافی در ادامه مطلب موجود می باشد. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، از سایت دانلودها دریافت نمایید.

EXLoxBlog.comEX

از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه ، دارا بودن خاصیت Recovery Mode برای نسخه های ۶۴ بیتی نیز می باشد. دقت داشته باشید که برای نصب نسخه اولیه ویندوز ( بدون داشتن نسخه قبلی ویندوز برای آپگرید) شما تنها می توانید از نسخه های ۳۲ بیتی استفاده کنید. ولی اگر شما ویندوز ۶۴بیتی از گذشته داشته باشید و بخواهید آن را آپگرید نمایید ، می توانید از گزینه های ۶۴بیتی موجود در این مجموعه نیز استفاده کنید. بنابراین از نصب ویندوز بر اساس نسخه ۶۴بیتی خودداری نموده و تنها برای آپدیت کردن ویندوز استفاده کنید.

source دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 سرویس پک یک   Windows 7 Service Pack 1 توضیحات نصب: پس از دانلود فایل ها ، ابتدا اطمینان داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. سپس به اکسترکت فایل های دانلودی بپردازید. با یک فایل ISO مواجه می شوید. این فایل را بوسیله نرم افزارهایی همچون Nero , Alcohol 120% , Clone DVD , … و یا خود ویندوز ، رایت نمایید. سپس سیستم را ریستارت کرده و تنظیم کنید تا از روی دی وی دی بوت شود. سپس در منوی مورد نظر ، شما می توانید به نصب نسخه جدید ویندوز و یا آپدیت نسخه پیشین ویندوز خود بپردازید. برای آپدیت نسخه پیشین ، به بخش Recovery Mode مراجعه نمایید. دقت داشته باشید که این مجموعه تنها دارای قابلیت ۶۴بیتی برای بخش Recovery Mode بوده و برای نصب نسخه کامل ویندوز ، تنها نسخه ۳۲بیتی موجود می باشد. همچنین می توانید نسخه ۳۲ بیتی خود را نیز از طریق Recovery Mode آپدیت نمایید. پس از اتمام نصب ویندوز ، در دی وی دی خود به فولدر Tools مراجعه نمایید و برای فعال سازی ویندوز خود اقدام کنید. دقت داشته باشید برای نسخه Enterprise باید از mini-KMS Activator (1.072 by WZor) برای فعال سازی ویندوز خود استفاده نمایید و برای سایر نسخه ها از Windows Loader (1.9.5 by Daz) برای فعال سازی ویندوز خود استفاده نمایید. روش نصب و کرک ویندوز تست شده و سالم می باشد . تیم دانلودها امیدوار است از این ویندوز بی نظیر ، نهایت استفاده را ببرید.

caution دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 سرویس پک یک   Windows 7 Service Pack 1 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

قيمت: رايگان
دانلود رايگان با لينك مستقيم - 684.48مگابايت
پسورد فايل زيپ :
softwarespack.loxblog.com

Admin بازدید : 69 سه شنبه 07 تیر 1390 نظرات (0)

Microsoft Windows XP Service Pack 3 تمامی آپدیت ها و بهبود های امنیتی و نرم افزاری سیستم عامل ویندوز اکس پی که طی این ۴ سال مرحله به مرحله عیب یابی و رفع شده را همراه با تعدادی ویژگی های جدید و مفید ویندوز ویستا و حتی ویندوز سرور ۲۰۰۸ داراست. ویندوزی که هم اکنون توسط تیم دانلودها در اختیار شما قرار گرفته است تا آپدیت های همین ماه را دارا بوده ، از هم اکنون می توانید این ویندوز را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

EXLoxBlog.comEX

ویژگی های Windows XP SP3 :
- بهبود امنیت در Internet Explorer
- بالا بردن سطح امنیت در ویندوز تا حد قابل قبول
- افزایش سرعت ویندوز و همچنین موقع کار با اینترنت و شبکه
- ویرایش جدید Remote Desktop Connection
- افزایش ثبات و پایداری ویندوز
- ویژگی Network Access Protection
- ویژگی black hole router detection
- رفع مشکلات قبلی ویندوز و سرعت بیشتر
- دارای تمامی آپدیت ها و هات فیکس ها
- ویژگی Backporting موجود در ویندوز ویستا
- و …

محتویات سی دی ویندوز اکس پی سرویس پک ۳:
- آخرین نسخه ویندوز ایکس پی سرویس پک ۳ (آپدیت January 2011)
- نصب ویندوز به صورت ۱۰۰% ریجیستر مایکروسافت
- نرم افزار Windows Media Player 11

- آخرین نسخه نرم افزار DirectX برای اجرای بازی ها

- آخرین نسخه Internet Explorer 8

- پشتیبانی از تمامی درایورهای Sata و Raid

- آخرین آپدیت نرم افزار Flash Player برای مشاهده فایل های ویدیویی و فلش های آنلاین

- آخرین آپدیت های مربوط به MSXML 4.0

- آخرین آپدیت های تمامی پکیج مربوط به Microsoft Visual C + + Runtimes

- و … !

caution سیستم عامل Microsoft Windows XP Service Pack 3 با آپدیت تا January 2011 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

قيمت: رايگان
دانلود رايگان با لينك مستقيم - 316.43مگابايت
پسورد فايل زيپ :
softwarespack.loxblog.com

Admin بازدید : 55 پنجشنبه 11 دی 1348 نظرات (0)

دراین قسمت قصد معرفی ویندوز ۸ را داریم . اما Windows 8 xTreme چیست ؟ Windows 8 xTreme مبتنی بر همان Windows 7 Final می باشد که یک سری ایرادات قبلی را همراه ندارد . در Windows 8 xTreme هیچ جزئی نسبت به ورژن قبلی حذف نشده و کسانی که با ویندوز ۷ کار می کنند با این ویندوز هم به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند . در واقع ویندوز ۸ , ویندوز ۷ بهینه ساز شده و کم ایرادتر برای کار آسان تر همراه با نمایی جدید و دلپذیر است . ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده . تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است . در یک جمله می توان ویندوز ۸ را همان ویندوز ۷با سرعت و کیفیت بالاتر و البته با نمایی دلپذیر تر در نظر گرفت.

EXLoxBlog.comEX

نکته مهم: لازم به توضیح است که ویندوز ۸ , ویندوز رسمی شرکت مایکروسافت نیست و ویندوز ۷ همچنان آخرین نسخه رسمی مایکروسافت می باشد.

قيمت: رايگان
دانلود رايگان با لينك مستقيم - 200مگابايت
پسورد فايل زيپ :
softwarespack.loxblog.com

تعداد صفحات : 353

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1765
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 468
  • بازدید ماه : 394
  • بازدید سال : 17,075
  • بازدید کلی : 118,610