loading...
جوان دانلود
Admin بازدید : 36 پنجشنبه 11 دی 1348 نظرات (0)

http://www.downloadatoz.com/resources/200912/pic/1260351396.jpg

نرم افزار TeamViewer Manager ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلیمناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.

Admin بازدید : 46 چهارشنبه 25 آبان 1390 نظرات (0)

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Crime Story را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. یک بازی داستانی و ماجرایی بسیار جذاب بوده که باید ماموریت هایی که به شما واگذار می شود را انجام دهید و دشمن هایتان را نابود نمایید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

EXLoxBlog.comEX

password بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده Crime Story   اندرویدپسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده Crime Story   اندروید لینک دانلود – 31 مگابایت

Admin بازدید : 57 چهارشنبه 25 آبان 1390 نظرات (0)

http://www.smartkeitai.com/wp-content/uploads/2011/06/watchdog-task-manager-android.jpg

یک نرم افزار کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که به وسیله آن می توانید تسک و پروسه های در حال اجرا را مشاده کرده و در صورت نیاز آن ها را Kill نمایید. Watchdog Task Manager را در ادامه از دانلودها دریافت نمایید.

EXLoxBlog.comEX

password مدیریت پروسه ها توسط Watchdog Task Manager 3.6   اندرویدپسورد فایل: www.downloadha.com

download مدیریت پروسه ها توسط Watchdog Task Manager 3.6   اندروید لینک دانلود – 380 کیلوبایت

Admin بازدید : 60 پنجشنبه 26 آبان 1390 نظرات (0)

http://www.blitzreview.com/wp-content/uploads/2011/07/ZoneAlarm-Extreme-Security-2012.jpeg

نام بسته ای قدرتمند برای محافظت همه جانبه کامپیوتر در مقابل انواع هکرها ، ویروس ها ، جاسوس افزارها ، روت کیت ها و سایر برنامه های مخرب است که با نجزیه و تحلیل مداوم ، تمام عملیات شما را مورد بررسی قرار می دهد تا در صورت وجود خطر ، سریعاً به شما اطلاع دهد . این نسخه به صورت کامل می باشد و دارای بخش های مختلفی مانند آنتی ویروس ، فایروال ، کنترل کودکان با محدود سازی توسط والدین ، هماهنگ کردن کامپیوتر ، حفاظت از داده ها ، امنیت وبگری و … است که همه این ماژول ها به رایانه‌ی شما کمک می کنند تا نهایت امنیت را برای شما و اطلاعاتتان فراهم کند. موتور این برنامه از جدیدترین حملات ساخته شده پشتیبانی می کند و با داشتن لایه های امنیتی اضافه و پیشرفته ، باعث آسوده خاطر بودن کاربر می شود . پاکسازی کوکی ها ، تاریخچه ی مرورگرها ، رابط کاربری ساده ، بررسی قدرتمند فایل های دانلود شده ، مجازی سازی مرورگر ، حفاظت و رمزگذاری داده ها ، مخفی سازی از دید هکرها و افراد سودجو ، استفاده کم از منابع سخت افزاری و …. از سایر ویژگی های این نرم افزار قدرتمند هستند .

EXLoxBlog.comEX

نحوه فعال کردن :

۱ – ارتباط خود را با اینترنت قطع کنید .

۲ – فایل MicrosoftFixit50053.msi را از پوشه ی Before install نصب کنید .

۳ – نرم افزار اصلی ZoneAlarm Extreme Security را نصب کنید و سیستم را ریستارت کنید .

۴ – سریال های موجود را از پوشه Before install در نرم افزار وارد کنید و سیستم را در حالت Sofe Mode بالا بیاوردید (با زدن دکمه F8 در هنگام بوت)

۵ – پس از بالا آمدن ویندوز در حالت Sofe Mode ، فایل zllictbl را سرچ کنید ، این فایل به صورت Hidden می باشد ، پس در هنگام جستجو قابلیت جستجو در فایل های مخفی را نیز فعال کنید .

۶ – بعد از پیدا کردن فایل مورد نظر ، برروی آن کلیک راست کنید و properties را بزنید ، ابتدا با برداشتن تیک Hidden آن را از حالت مخفی خارج کنید و سپس از تب security برای همه کاربران تیک منوی write در قسمت Dany را فعال کنید و برروی OK کلیک کنید . همانند این تصویر ، برای مشاهده کلیک کنید .

۷ – ویندوز خود را راه اندازی کنید و با اتصال به اینترنت به صورت رایگان ZoneAlarm Extreme Security را آپدیت نمایید .

password تامين امنيت سيستم با ZoneAlarm Extreme Security 2012 10.1.056.000 پسورد فایل: www.downloadha.com

download تامين امنيت سيستم با ZoneAlarm Extreme Security 2012 10.1.056.000 لینک دانلود – 358.6 مگابایت | لینک کمکی

Admin بازدید : 99 پنجشنبه 26 آبان 1390 نظرات (0)

http://www.syakirah22.com/wp-content/uploads/2011/09/microsoft-office-2010.jpg

مایکروسافت آفیس یک مجموعه اداری شامل نرم‌افزارهای یکپارچه با هم، سرورها و سرویس‌ها است که برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و مک اواس اکس ساخته شده است. مایکروسافت آفیس در سال ۱۹۸۹ برای سیستم‌عامل مک اواس اکس معرفی شد و در سال بعد یعنی ۱۹۹۰ نسخه تحت ویندوز آن نیز به بازار آمد. اولین نسخه از مجموعه مایکروسافت آفیس شامل برنامه‌های مایکروسافت ورد، مایکروسافت اکسل و مایکروسافت پاورپوینت بود. همچنین برنامه‌های مایکروسافت اکسس و اسکجول پلاس در نگارش حرفه‌ای این نسخه وجود داشت . آخرین نسخه مایکروسافت آفیس، آفیس ۲۰۱۰ نام دارد که در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۰ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد و با توجه به تغییراتی که با نسخه ی های قبلی خود داشته است ، برای شما عزیزان مجموعه ای از فیلم های آموزشی کار با آفیس ۲۰۱۰ را آماده کرده ایم که در ۷ فصل مختلف هستند .

EXLoxBlog.comEX

password فيلم آموزش كاركردن با مايكروسافت آفيس Microsoft Office 2010 Training پسورد فایل: www.downloadha.com

download فيلم آموزش كاركردن با مايكروسافت آفيس Microsoft Office 2010 Training لینک دانلود – 623 مگابایت | لینک کمکی

تعداد صفحات : 353

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1765
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 792
  • بازدید سال : 17,473
  • بازدید کلی : 119,008